IMATE LI PITANJA O APLIKACIJI MYMAZ­DA? MI IMAMO ODGOVORE.

Česta pitanja o aplikaciji MyMazda

Bez obzira na to da li imate samo običan upit ili specifično pitanje o funkcijama povezivosti, sve informacije pronaći ćete ovde. Prikupili smo najčešće postavljana pitanja o aplikaciji MyMazda kako bismo vam pomogli da aplikaciju i automobil iskoristite na najbolji mogući način.

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA O APLIKACIJI MYMAZDA – ODABERITE KATEGORIJU

ŠTA JE MYMAZDA?

MyMazda je aplikacija koja pruža informacije o vozilu kao što su istorija servisiranja i priručnici, a može vam pomoći i u pronalasku Mazda distributera ili u preuzimanju ažuriranja o opozivima. Putem aplikacije moguće je i kontaktirati pomoć na putu. Ako imate uslugu povezanog vozila, možete pristupiti i drugim funkcijama poput daljinskog upravljanja, alata za pronalaženje vozila i slanja odredišta automobilu.

 

KOJE SU PREDNOSTI APLIKACIJE MYMAZDA?

 

Aplikacija MyMazda sadrži dokumente poput digitalne servisne evidencije (DSR), koja vas upozorava da je potrebno održavanje i da postoje delovi koje bi možda trebalo da zamenite. Možete brzo pristupiti trenutnim garancijama i ugovorima ili istražiti digitalni priručnik za korisnike u obliku vodiča koji je lako pratiti. Možete čak da pozovete i pomoć na putu.

 

AKO IMAM PITANJA, KAKO MOGU DA KONTAKTIRAM MAZDU?

 

Ako imate pitanja čije odgovore ne možete pronaći u našem odeljku za pomoć, možete se obratiti Mazdinom distributeru ili službi za korisnike na e-adresu info@mazda.rs.

 

DA LI MOGU ISTI NALOG DA UPOTREBLJAVAM NA VIŠE UREĐAJA?

 

Ne istovremeno. Aplikacija će zbog sigurnosti automatski odjaviti ostale uređaje kad se novi uređaj prijavi.

 

DA LI MOGU DA KORISTIM APLIKACIJU NA TABLETU UMESTO PAMETNOG TELEFONA?

 

Da, ali neke funkcije možda neće funkcionisati ispravno jer tableti nisu u potpunosti podržani.

 

KAKO MOGU DA SE REGISTRUJEM?

Jednostavno se prijavite svojom e-mail adresom i unesite validacioni kôd koji ste primili putem e-mail-a kako biste je potvrdili. Zatim unesite svoj telefonski broj. Putem SMS poruke primićete validacioni kôd. Unesite ga kako biste potvrdili svoj telefon. Zatim ćete morati da unesete svoje lične podatke kako biste dovršili kreiranje svog naloga. Nakon što kreirate nalog, moći ćete da dodajete podatke o svom vozilu.

 

PODEŠAVANJA NALOGA APLIKACIJE MYMAZDA

Kako da promenim podatke o korisniku?

 

  1. Idite u „meni“ (tj. ikona sa tri crtice) u gornjem desnom delu displeja aplikacije.
  2. Dodirnite profil.
  3. Dodirnite „meni za više mogućnosti“ (tj. ikona sa tri tačkice) u gornjem desnom delu displeja aplikacije.
  4. Dodirnite „Promeni Email“; „Promeni lozinku“ ili „Izmeni profil“.
  5. Izmenite podatke o korisniku i kliknite „Sačuvaj“ kako biste sačuvali promene.

 

Šta ako sam već registrovao/la nalog MyMazda?

 

Ako ste već registrovali račun MyMazda, kako biste iskoristili prednosti povezanih usluga, jednostavno upišite drugo vozilo koje ispunjava uslove.

 

Kako mogu da izbrišem nalog aplikacije MyMazda?

 

  1. Idite u „meni“ (tj. ikona sa tri crtice) u gornjem desnom delu displeja aplikacije.
  2. Dodirnite profil.
  3. Dodirnite „meni za više mogućnosti“ (tj. ikona sa tri tačkice) u gornjem desnom delu displeja aplikacije.
  4. Dodirnite opciju „Izmeni profil“.
  5. Odaberite opciju „Izbriši nalog“.

 

  • Od vas će se zatražiti da potvrdite svoj zahtev. Nakon što potvrdite, bićete odjavljeni iz aplikacije MyMazda, a vaš nalog izbrisan.
  • Ako se predomislite i zaželite da se vratite u aplikaciju MyMazda, treba opet da prođete kroz postupak registracije. Napomena: brisanjem naloga MyMazda ne brišu se podaci o korisniku koje čuvamo.
  • Ako sa svog uređaja izbrišete aplikaciju MyMazda, time se nalog MyMazda neće automatski izbrisati. Za to ćete još uvek morati da sledite korake opisane iznad kako biste u potpunosti onemogućili aplikaciju MyMazda.

 

KAKO MOGU DODATI/POZVATI SEKUNDARNOG VOZAČA?

U odeljku "Moje vozilo" odaberite „Upravljanje vozačima", pa pozovite vozača tako što ćete ispuniti lične podatke sekundarnog vozača. 

MOŽE LI VIŠE KORISNIKA DA SE REGISTRUJE POMOĆU JEDNE E-MAIL ADRESE?

 

Ne, dodatni korisnici moraju da upotrebe e-mail adrese koje se trenutno ne koriste u aplikaciji MyMazda.

 

DA LI MOŽE VIŠE VOZAČA DA UPOTREBLJAVA JEDAN NALOG?

 

Da, u povezanim vozilima primarni vozač može pozvati do četiri druga vozača u sklopu povezanih usluga u aplikaciji MyMazda, a kasnije ih može ukloniti u bilo koje vreme. Kako biste dodali vozače, sledite korake u nastavku:

  1. Idite na „Moje vozilo”
  2. Dodirnite „Upravljaj vozačima”.
  3. Ako ima mesta za još vozača, dodirnite opciju „+ Pozovi vozača”

Ako se predomislite, možete dodirnuti opciju „Otkaži poziv” kako biste povukli svoj poziv.

 

Kako kasniji vlasnici vozila mogu ponovo da registruju vozilo na novog vlasnika i da isključe podatke prvog vlasnika?

 

Novi vlasnik može bilo kada putem aplikacije MyMazda jednostavno da zaobiđe funkcionalnost povezanih usluga prvog vlasnika. Novi vlasnik dobija upozorenje da preuzima vozilo od drugog vlasnika. Prvi vlasnik dobija obaveštenje da su usluge prekinute.

 

Kako mogu da dodam/pozovem sekundarnog vozača?

 

Odaberite opciju „Upravljanje vozačima“ u odeljku „Moja vozila“ i zatim dodirnite opciju „Pozovi vozača“.

 

Kako mogu da otkažem poziv sekundarnom vozaču?

 

U odeljku „Moja vozila“ možete da odaberete karticu vozača kako biste upravljali vozačima i otkazali poziv.

 

Kako mogu da odredim dozvole sekundarnom vozaču?

 

U odeljku „Moja vozila“ možete da odaberete karticu vozača kako biste upravljali vozačima i da kliknete na ime odabranog vozača.

 

Kako mogu da uklonim sekundarnog vozača?

 

U odeljku „Moja vozila“ možete da odaberete karticu vozača kako biste upravljali vozačima i da kliknete na ime odabranog vozača.

 

Kada primim e-mail sa pozivom da postanem sekundarni vozač, šta moram da uradim?

 

Ako nemate nalog aplikacije MyMazda, instalirajte aplikaciju i registrujte se pomoću iste e-mail adrese na koju ste primili poziv. Nakon što se prijavite, videćete poziv i moći ćete da ga prihvatite. Ako imate nalog aplikacije MyMazda, samo kliknite „Prihvati“.

 

Zašto ne mogu da vidim specifične funkcije povezanih usluga?

 

Funkcije za sekundarnog vozača određuje primarni vozač. Ako ne možete da vidite određenu funkciju, obratite se primarnom vozaču.

 

Kada primim e-mail sa informacijom da je u mom vozilu neko drugi primarni vozač, šta moram da uradim?

 

E-mail koji ste primili znači da se u vašem vozilu neko drugi upisao kao primarni vozač. Ako je ta osoba to učinila neispravno, možete još jednom da dodate vozilo i da ponovite postupak registracije.

 

Ako prodam svoju Mazdu, da li će sledeći vlasnik moći da vidi moje podatke?

 

Ne, novi vlasnik vozila neće moći da vidi podatke prethodnih vlasnika.

 

KAKO MOGU DA PROVERIM PORUKE ILI OPOZIVE?

Važne poruke poput opoziva i drugih informacija o statusu vozila, npr. nivo napunjenosti baterije, možete proveriti putem Centra za obaveštenja. Za više detalja jednostavno kliknite na poruku. Tu će biti i obaveštenja o svim nedoumicama, uključujući zaštitu i sigurnost, kao i novosti i ažuriranja koje šalje Mazda.

 

OBAVEŠTENJE

Da li ću primati novosti i podsetnike na servis na sve svoje uređaje?

 

Ako omogućite opciju automatskih obaveštenja, primaćete podsetnike na servis na sve svoje mobilne uređaje.

 

Zašto ne primam automatska obaveštenja?

 

Proverite da li su u podešavanjima uređaja vaše dozvole za kontakt postavljene na dopuštanje obaveštenja od aplikacije MyMazda. Možete da odaberete i drugačije vrste obaveštenja.

 

KAKO MOGU DA DODAM JOŠ JEDNO VOZILO?

Dva su načina na koja to možete učiniti. Automobil možete dodati u odeljku „Moje vozilo” pomoću tastera „Dodaj vozilo”. Kako biste videli svoje vozilo, morate da skenirate identifikacioni broj vozila (VIN) ili ga uneti ručno. Mazdin zastupnik će dodeliti vozilo vašem profilu i detalji će se automatski prikazati u odeljku aplikacije „MOJI AUTOMOBILI”.
 

KAKO MOGU DA DODAM JOŠ JEDNO VOZILO?

 

Dva su načina na koja to možete da uradite. Automobil možete dodati u odeljku „Moje vozilo” pomoću tastera „Dodaj vozilo”. Kako biste videli svoje vozilo, morate da skenirate identifikacioni broj vozila (VIN) ili da ga unesete ručno. Mazdin zastupnik će dodeliti vozilo vašem profilu i detalji će se automatski prikazati u odeljku aplikacije „MOJI AUTOMOBILI”.

Kako mogu da uklonim vozilo kada sam u vozilu?

 

Dva su načina za uklanjanje vozila unutar odeljka „Moje vozilo“. Možete da se obratite željenom distributeru ili da odaberete podešavanje funkcionalnosti vozila u odeljku „Moje vozilo“ i kliknuti opciju „Ukloni vozilo“.

 

Gde mogu da pronađem identifikacioni broj vozila (VIN)?

 

Identifikacioni broj vozila (VIN) možete da pronađete u vlasničkim dokumentima, polisi osiguranja, ispod tepiha prednjeg desnog sedišta, ili na nalepnici na pragu bočnih putničkih vrata.

 

Kako da promenim naziv vozila?

 

Naziv svog vozila možete da promenite u odeljku za podešavanje vozila.

 

Ako moje vozilo prikazuje neispravne informacije, šta da uradim?

 

Ako smatrate da su podaci o vozilu koje se prikazuju u aplikaciji MyMazda neispravni, obratite se našem timu službe za korisnike na e-mail adresu info@mazda.rs

 

KOLIKO VOZILA MOGU DA REGISTRUJEM NA NALOGU MYMAZ­DA?

 

Na istom NALOGU možete da registrujete do 10 vozila.

 

MOŽE LI AUTORIZACIJA ISTEĆI PRI UPARIVANJU APLIKACIJE MYMAZDA?

 

Da, kôd odobrenja ističe 5 minuta nakon uparivanja aplikacije MyMazda sa vozilom.
Ako istekne, možete da zatražite novi kôd odobrenja putem aplikacije MyMazda.
Jednostavno se vratite na registraciju za povezane usluge, nastavite na korak „Zatraži kôd za autorizaciju” i dodirnite opciju „Zatraži”.

 

KAKO MOGU DA IZBRIŠEM SVOJE VOZILO IZ APLIKACIJE MYMAZDA?

 

Ako morate da se rastanete od Mazdinog vozila koje je upotrebljavalo povezane usluge i planirate da koristite drugo Mazdino vozilo, izbrišite informacije o registraciji vozila koje su upotrebljavale povezane usluge na sledeći način:

  1. Dodirnite „Moja vozila” u MENIJU.
  2. Dodirnite opciju „Uredi vozilo” na kartici aktivnosti.
  3. Dodirnite opciju [DELETE VEHICLE].
  4. Pažljivo pročitajte UPOZORENJE i dodirnite opciju [CONFIRM].

Ako ste sigurni da želite da izbrišete vozilo, istovremeno ćete biti isključeni iz povezanih usluga. Vaše informacije o korisniku će ostati u sistemu. Zato, ako planirate naknadno da upotrebljavate Mazdu sa povezanim uslugama, možete nastaviti da upotrebljavate aplikaciju MyMazda kad registrujete novo vozilo.

 

GDE MOGU DA PRONAĐEM ISTORIJU SERVISIRANJA?

U glavnom meniju odaberite „Održavanje“ i zatim „Istoriju servisiranja". Ovde možete da pregledate ili preuzmete informacije o svim prethodnim servisima.

 

ISTORIJA SERVISIRANJA

Ko može da vidi istoriju servisiranja u aplikaciji MyMazda?

 

GDPR zahteva stalno preispitivanje mera preduzetih za ispunjavanje zakonskih zahteva i zaštitu ličnih podataka na koje obrada utiče. Ranije je svako sa brojem šasije (VIN) vozila mogao da doda vozilo u aplikaciju MyMazda i da vidi informacije o vozilu.
Budući da se servisni zapisi i planovi održavanja smatraju osetljivim informacijama, oni ne mogu da se stave na raspolaganje trećim stranama. Zato su preduzete strože mere za zaštitu ovih podataka u aplikaciji My Mazda. Samo upisani primarni korisnici (za povezana vozila) ili potvrđeni vlasnici (za nepovezana vozila) ovlašćeni su za pregled ovih podataka. Ako ste vlasnik vozila i još uvek ne možete da vidite servis ili istoriju servisiranja, kontaktirajte vašeg Mazda distributera ili nas.

 

Zašto moja istorija servisiranja nije ažurirana posle današnjeg servisa?

 

Unosi u istoriju servisiranja se obično ažuriraju 24 sata nakon završetka servisa. Ako se unutar tog vremenskog perioda istorija servisiranja ne prikazuje ili nije ažurirana, obratite se servisu ili timu službe za korisnike na e-mail info@mazda.rs

 

Šta je kontrolni popis u PDF obliku i kako mogu da ga preuzmem?

 

Tokom određenih servisa kod izabranog Mazdinog distributera zaposleni će zabeležiti informacije o opštem stanju vozila i sve nalaze u vezi sa vozilom na namenski kontrolni popis u PDF obliku. U odeljku „istorija servisiranja“ kliknite na ikonu za preuzimanje kako biste otvorili namenski kontrolni popis u PDF obliku, čime ćete otvoriti PDF čitač na svom pametnom telefonu/tabletu.

 

Kako mogu da saznam da li je potrebno zameniti neke delove?

 

Ako ste menjali neke delove, a status se još uvek prikazuje kao „Otvoreno“, ili ako imate bilo kakvih drugih pitanja na ovu temu, preporučujemo vam da se obratite Mazda distributeru koji je izvršio poslednji servis.

 

Gde mogu da pronađem istoriju servisiranja?

 

U glavnom meniju odaberite vozilo i zatim „Istoriju servisiranja". Ovde možete da pregledate ili da preuzmete informacije o svim prethodnim servisima.

 

KAKO MOGU DA ZATRAŽIM SERVIS?

Određenog distributera možete da potražite putem pretraživača "Pretraga Mazda distributera" ili klikom na mapu na glavnom displeju, ili na glavnom displeju pod opcijom „My Mazda" zatim "Moj Mazda distributer". Servis možete da zatražite i tako što ćete kliknuti na željenog Mazdinog distributera.

 

MAZDA DISTRIBUTERI

Kako mogu da pronađem najbližeg Mazda distributera?

 

• Kako biste pronašli najbližeg Mazda distrbutera, upotrebite svoju trenutnu lokaciju.

• Ako vam je lakše, možete da pretražujete pomoću naziva lokacije ili naziva Mazda distributera putem odgovarajućih polja za pretraživanje.

• U glavnom meniju dodirnite ikonicu "Oznake na karti" u gornjm desnom uglu i prikazaće se vaš zadnji servisni distributer.

 

AKO ŽELIM DA ODEM KOD DRUGOG MAZDA DISTRIBUTERA, A NE KOD UOBIČAJENOG, KAKO MOGU PRE TOGA DA PROVERIM KOJE USLUGE NUDI?

Pogledajte pod „Mazda distributeri“ i pregledajte spisak usluga koje nudi svaki pojedinačni Mazda distributer.

KAKO MOGU DA PRONAĐEM NAJBLIŽEG DISTRIBUTERA?

• Kako biste pronašli najbližeg Mazda distributera, upotrebite svoju trenutnu lokaciju.
• Ako vam je lakše, možete da pretražujete pomoću naziva lokacije ili naziva distributera putem odgovarajućih polja za pretraživanje.
• U glavnom meniju odaberite „MyMazda“ i dodirnite „Moj Mazda Distributer“  za zadnjeg servisnog distributera.

 

POMOĆ NA PUTU

Kako mogu da pozovem pomoć na putu?

 

  • Otvorite glavni meni i odaberite "POMOĆ NA PUTU".
  • Poziv će biti preusmeren.


Napomena: ako pozovete pomoć na putu iz druge države, mogli bi da nastanu dodatni troškovi poziva.

 

Kako operateru da objasnim gde se nalazim kada mi je potrebna pomoć?

 

Putem poziva morate da obavestite pomoć na putu o detaljima svoje lokacije. U slučaju nezgode detalji vaše adrese će biti poslate operateru.

Ako se nalazite u inostranstvu, pozovite direktno našu pomoć na broj telefona +43 1 525 036 225.

 

KAKO MOGU DA POZOVEM POMOĆ NA PUTU?

• U glavnom meniju odaberite vozilo.

• Ispod automobila odaberite „MES". Prikazaće se adresa vaše trenutne lokacije kako biste mogli da obavestite tim za pomoć na putu kada ih pozovete (pobrinite se da podešavanja lokacije telefona budu uključene za prikaz adrese vaše trenutne lokacije).

• Kako možete da ih pozovete: biće prikazani telefonski broj za kontakt ili taster za poziv kako biste pomoć mogli da pozovete direktno.


Napomena: ako pomoć na putu pozovete iz druge države, mogli bi da nastanu dodatni troškovi. Za više detalja proverite sa svojim operaterom za mobilne usluge.

 

REGISTRACIJA

KAKO MOGU DA KORISTIM POVEZANE USLUGE?

Najpre unesite podatke o svom vozilu tako da kliknete taster „Add vehicle“ (Dodaj vozilo). Zatim skenirajte identifikacioni broj svog vozila (VIN) i potvrdite ga. Nakon toga svom vozilu možete dati naziv i odabrati „Sign up“ (Registracija) kako biste pokrenuli povezane usluge. Zatim uključite vozilo, dok vam je telefon u ruci i primićete kôd za autorizaciju na centralnom displeju vozila. Unesite taj kôd u svoj telefon kako biste dovršili povezivanje.

 

REGISTRACIJA I PRVI KORACI

Da li je obavezno registrovati se na povezane usluge?

 

Ne, to je izborna usluga. Međutim, ako želite da upotrebljavate funkcije povezanih usluga, moraćete da se prijavite putem aplikacije MyMazda.

 

Kako mogu da onemogućim povezane usluge?

 

Ako ste registrovani na povezane usluge, bilo kada možete da se odjavite brisanjem automobila iz naloga putem aplikacije MyMazda, i to tako što ćete pratiti sledeće korake:

  1. Idite u „meni“ (tj. ikona sa tri crtice) u gornjem desnom delu displeja aplikacije.
  2. Dodirnite MyMazda.
  3. Dodirnite „Moje vozilo“.
  4. Dodirnite „meni za više mogućnosti“ (tj. ikona sa tri tačkice) u gornjem desnom delu displeja aplikacije.
  5. Dodirnite opciju „Podesi vozilo“.
  6. Dodirnite „Izbriši vozilo“ i potvrdite pop-up poruku upozorenja.

 

Da li se plaća naknada za pretplatu za povezane usluge?

 

Pretplata za povezane usluge je besplatna tokom prve tri godine od izvornog datuma kupovine vozila (tj. datuma maloprodajne distribucije). Nakon toga se plaća naknada. Naknada za pretplatu nakon besplatnog perioda će tek biti utvrđena.

 

Koje podatke prikupljaju povezane usluge?

 

Povezane usluge prikupljaju različite podatke kao što su lični kontaktni podaci, informacije o vozilu i informacije o statusu vozila. Te podatke obrađujemo u skladu sy primenjivim uredbama o zaštiti podataka. Za više informacija o podacima koji se prikupljaju putem povezanih usluga pogledajte odredbe i uslove o povezanim uslugama i pravila zaštite privatnosti.

 

Zašto Mazda prikuplja podatke uz povezane usluge?

 

Podatke prikupljamo samo iz pravnih razloga, kao što je navedeno u zakonima o zaštiti podataka. Podaci se obično ili obrađuju u svrhu ispunjenja ugovora za povezane usluge, ili na osnovu zakonitih interesa ili vašeg pristanka. Anonimne informacije se mogu koristiti za postizanje kvaliteta proizvoda, analizu podataka, istraživanje i razvoj proizvoda. Za više informacija o podacima koji se prikupljaju putem povezanih usluga pogledajte odredbe i uslove o povezanim uslugama i pravila zaštite privatnosti.

 

Kad otkažem pretplatu na povezane usluge, da li će svi moji podaci biti izbrisani?

 

Svi lični podaci i informacije koje indirektno omogućuju identifikaciju korisnika će biti izbrisani. Anonimne informacije se mogu koristiti za postizanje kvaliteta proizvoda, analizu podataka, istraživanje i razvoj proizvoda. Na primer, nakon odvajanja od podataka o korisniku, Mazda će sačuvati i koristiti podatke koji se šalju iz vašeg vozila poput kodova za otkrivanje kvarova.

 

TREBA LI MI ZA PRISTUP POVEZANIM USLUGAMA INTERNETSKA VEZA?

 

Da, aplikacija MyMazda ne radi bez internetske veze.

 

REGISTRACIJA

Kako da u povezane usluge upišem novo vozilo?

 

Za dodavanje još jednog vozila u povezane usluge jednostavno pratite sledeće korake:

  1. Dodirnite „MyMazda“ u meniju.
  2. Dodirnite „Moje vozilo“.
  3. U kartici aktivnosti dodirnite opciju „Dodaj vozilo“.
  4. Dodirnite „Skeniraj broj šasije (VIN)“ i skenirajte QR kȏd pomoću kamere, ILI, ako nije moguće skenirati linijski kȏd, dodirnite X i unesite identifikacioni broj vozila (VIN).
  5. Dodirnite „POTVRDI".

 

FUNKCIONALNOSTI

U KOJIM SITUACIJAMA MOGU DA KORISTIM DALJINSKO UPRAVLJANJE?

Možete ga koristiti za daljinsko upravljanje različitim funkcijama automobila poput pokretanja i zaustavljanja punjenja baterije i kontrole klime. Rezultati se mogu proveriti i potvrditi i u centru za poruke.

 

FUNKCIONALNOSTI

Da li moram da budem unutar određene udaljenosti od Mazde kako bi povezane usluge delovale?

 

Da li moram da budem unutar određene udaljenosti od Mazde kako bi povezane usluge delovale?

 

Da li mogu da upotrebljavam funkciju daljinskog upravljanja dok sedim u povezanom vozilu sa ključem?

 

Ne, nijedna funkcija daljinskog upravljanja neće delovati ako se ključ nalazi unutar automobila, ili ako sva vrata nisu zatvorena.

 

Kada se ažuriraju podaci o statusu vozila i izveštaju o opštem stanju vozila?

 

Podaci o statusu vozila i izveštaju o opštem stanju vozila se ažuriraju nakon gašenja motora. Dokle god motor radi, informacije se ne ažuriraju, čak i ako su osvežene. Napomena: možda će biti potrebno nekoliko minuta da se podaci o statusu vozila i izveštaju o opštem stanju vozila ažuriraju nakon gašenja motora.

 

KOJE INFORMACIJE O VOZILU MOGU DA PROVERIM?

Možete da proverite trenutni status različitih funkcija, uključujući nivo baterije, domet vožnje i kontrolu klime. Dostupni su i ostali podaci o vozilu poput očitavanja brojača pređenih kilometara i pritiska u gumama, kao i upozorenja na otključana vrata.

 

KAKO MOGU DA SE PRETPLATIM NA POVEZANE USLUGE?

 

Odaberite „ENROLL“ u opciji „My Vehicle“. Na svakom displeju dobijate uputstva koja vam pomažu da pratite postupak. Pobrinite se da budete na mestu gde vaš automobil ima telefonsku vezu za primanje PIN-a. Izbegavajte garaže ili mesta sa lošom mrežnom vezom. Napomena: aplikacija radi samo uz internet vezu.
 

KOJE FUNKCIJE NUDE POVEZANE USLUGE?

 

Kontrola brave na vratima, status o opštem stanju vozila (npr.: pritisak u gumama, brave na vratima, status goriva/baterije, domet), slanje lokacija navigacionom sistemu putem aplikacije, automatska obavetenja o statusu vozila (otključana vrata itd.). Povezane usluge električnog vozila uključuju: punjenje na daljinu, zaustavljanje punjenja na daljinu, merač vremena punjenja na daljinu, daljinsko upravljanje klima-uređajem.
 

Kako mogu da pokrenem/zaustavim punjenje baterije?

 

To možete da uradite na glavnom displeju aplikacije potezom udesno. Ili u podešavanjima sistema Mazda connect možete postaviti vreme kada će vozilo pokrenuti ili zaustaviti punjenje.

 

Kako mogu da uključim/isključim sistem za grejanje, ventilaciju i klimatizaciju (HVAC)?

 

Sistem za grejanje, ventilaciju i klimatizaciju (HVAC) možete uključiti/isključiti potezom ulevo na glavnom displeju.

 

Kako mogu da proverim status baterije?

 

Na glavnom displeju kliknite na Status.

 

Mogu li da upotrebljavam funkcije daljinskog upravljanja dok sedim u povezanom vozilu sa ključem?

 

Ne, nijedna funkcija daljinskog upravljanja neće delovati ako se ključ nalazi unutar automobila, ili ako sva vrata nisu zatvorena.

 

UPOTREBA APLIKACIJE

Ostavio/la sam svoj ključ u vozilu. Mogu li još uvek da upotrebljavam povezane usluge poput daljinskog pokretanja motora?

 

Ne, ako ste u vozilu ostavili ključ, nakon zahteva za daljinskim upravljanjem videćete poruku o grešci „Fail“. Kako biste daljinski upravljali vozilom, moraćete ključ da držite izvan vozila.

 

Ako izgubim telefon, kako mogu da ograničim pristup povezanim uslugama?

 

U povezane usluge možete da se prijavite pomoću drugog pametnog uređaja tako da preuzmete aplikaciju MyMazda i upotrebite podatke (kredencijale) za prijavu u aplikaciju MyMazda. Čak i ako nemate drugi pametni uređaj, sistem aplikacije MyMazda za upravljanje identifikacijom će drugim korisnicima ograničiti pristup povezanim uslugama (prijava nije moguća bez lozinke ili biometrijske prijave).

 

KAKO MOGU DA KORISTIM NAVIGACIJU?

Odredište možete da pronađete tako što ćete ga upisati u polje „Search Location“ (Pretraži lokaciju) ili klikom na mapu. Nakon toga kliknite opciju „Send To Car“ (Pošalji u automobil) i vaš navigacioni sistem će biti programiran i spreman za vaše putovanje.

 

NAVIGACIJA

GDE MOGU DA PRONAĐEM STANICU ZA PUNJENJE?

 

Stanice za punjenje možete da pronađete tako što ćete kliknuti na ikonu mape na vrhu glavnog displeja i dodirnuti ikonu „Charge“ na dnu displeja ili upisivanjem upita u polje za pretraživanje na displeju sa mapom.
 

KAKO MOGU DA DOĐEM DO TAČKE INTERESA?

 

Na displeju sa mapom možete kliknuti na tačku interesa (POI) i zatim dodirnuti ikonu „Navigate“.
 

Kako mogu da sačuvam tačku interesa?

 

Na displeju sa mapom možete kliknuti na tačku interesa (POI) i odabrati omiljenu ikonu.

 

Kako automobilu mogu da pošaljem odredište?

 

Na displeju sa mapom možete kliknuti na tačku interesa (POI) i odabrati ikonu „send to car“.

 

Koliko omiljenih tačaka interesa mogu da sačuvam?

 

Kako mogu da sačuvam do 1000 omiljenih tačaka interesa (POI).

 

Koliko odredišta mogu da pošaljem automobilu odjednom?

 

Svom automobilu možete da pošaljete do tri odredišta za navigaciju odjednom.

 

REŠAVANJE PROBLEMA

RJEŠAVANJE PROBLEMA

Ne mogu da pristupim povezanim uslugama putem aplikacije MyMazda.

 

Kako biste vratili pristup povezanim uslugama, pratite ove korake:

  1. Koje vozilo imate?
    a. Mazda MX-30 2020
  2. Da li ste preuzeli aplikaciju MyMazda i registrovali nalog?
    Ako niste:
    a. Ako imate uređaj sa sistemom iOS (iPhone, iPad), preuzmite aplikaciju MyMazda iz prodavnice App Store. Uređaj mora da ima verziju sistema iOS 9.0 ili noviju.
    b. Ako imate uređaj sa sistemom Android, preuzmite aplikaciju MyMazda iz prodavnice Google Play. Uređaj mora da ima verziju sistema Android 7.0 ili noviju.
  3. Da li ste se već registrovali za povezane usluge?
  4. Ako niste, pratite postupak registracije. Preuzmite aplikaciju MyMazda iz prodavnice App Store, ako je potrebno.

 

U periodu od 60 sekundi sam više puta zatražio/la daljinsko upravljanje.

 

U periodu od 60 sekundi možete samo jednom da zatražite daljinsko upravljanje. Na primer, ako slučajno pošaljete zahtev za „daljinsko otključavanje“ i sada želite da pošaljete zahtev za „daljinsko zaključavanje“, treba da pričekate barem 60 sekundi pre nego što pošaljete drugi zahtev.

 

Nedelju dana nisam koristio/la vozilo i sada ne mogu da pristupim povezanim uslugama.

 

Vozilom upravljajte kao i inače i povezane usluge bi morale opet da počnu da rade.

 

Blokiran/a sam iz aplikacije nakon neuspešne prijave pet uzastopnih puta.

 

Ako ste pet puta neuspešno pokušali da se prijavite, morate da pričekate pet minuta pre ponovnog pokušaja prijave.

 

Funkcija zaključavanja/otključavanja daljinskog upravljanja ne deluje.

 

Proverite svoje vozilo još jednom. Funkcija zaključavanja/otključavanja neće delovati ako motor radi, ako je u vozilu ostavljen ključ ili ako su bilo koja vrata otvorena.

 

PROBLEMI U VEZI SA SERVISOM

Da li mogu da koristim funkcije povezanih usluga čak i tokom ažuriranja aplikacije?

 

Možda neće biti moguće korišćenje određenih funkcija povezanih usluga tokom online ažuriranja aplikacije MyMazda.

 

ŠTA NENAMERNO MOŽE DA UTIČE NA PRIJEM?

 

Nepovoljne vremenske prilike, udaljene lokacije, zatvorena područja i podzemne parking garaže mogu da utiču na uslugu. Upotrebite indikator nivoa prijema radio talasa u komunikacionoj jedinici kako biste utvrdili da li je prijem povezanih usluga pogođen. Za detalje o ograničenjima sistema pogledajte odredbe i uslove.
 

POMOĆ NA PUTU

Kako mogu da pozovem pomoć na putu?

 

U glavnom meniju odaberite „My Cars“. Ispod automobila odaberite „Roadside assistance“. Prikazaće se adresa vaše trenutne lokacije kako biste mogli da obavestite tim za pomoć na putu kada ih pozovete (pobrinite se da podešavanja lokacije telefona budu uključena za prikaz adrese vaše trenutne lokacije). Prikazaće se „Call“ i broj telefona kontakta ili taster za poziv kako biste direktno pozvali pomoć. Napomena: ako pomoć na putu pozovete iz druge države, mogli bi da nastanu dodatni troškovi. Za više detalja proverite sa vašim mobilnim operaterom.

 

Kako operateru da objasnim gde se nalazim kada mi je potrebna pomoć?

 

Detalji o vašoj adresi će biti prikazani i poslati operateru.

Ako se nalazite u inostranstvu, nazovite direktno našu pomoć na broj telefona +498955987214